En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

onsdag 3. juni 2009

Siste dag i uniform og på Lasswade

Da har jeg vært på 'Leaving Ceremony' på skolen. Vi fikk vin, en tale av rektor, vite bordene våre til ballet, billetten til ballet, Year Book og 'Records of Achievements'.
Year Book!
Record of Achievements. Læreren min puttet inn søknaden min der, og det var rart å lese nå!
Det 'normale' bildet og tullebildet.
Billett til ballet

Jeg gleder meg til å komme hjem å sitte å bla i bøkene, se på bildene og mimre for meg selv om livet mitt her.
Da jeg gikk opp for å hente mitt sa rektor til meg at han håpet jeg hadde hatt et bra år og spurte meg om Skottland var mitt andre hjem nå, og om hjem kom tilbake. Etter Norge(og alle de hjemmene jeg har der, minst tre av de) så er helt klart Skottland mitt andre hjem, og jeg skal helt klart tilbake!
Jeg har kanskje ikke fortalt dere om min og Agnes sin fremtidsplan?
Utsikt fra Princes Street(shopping gata i byen)
Utsikt fra plassen utenfor slottet.

Drømme plassering sa du? Ja, vi skal bli rike å bo i toppen der som pensjonister.

Ingen kommentarer: