En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

tirsdag 2. juni 2009

How does it feel

Da har jeg endelig sommerferie!
Eksamenen gikk bra, tiltross for veldig lite øving og store nerver.
Og hvor typisk er det ikke at så fort jeg får fri fra alt, så er det ingenting som skjer.
Nesten.
Mora til Agnes er i Edinburgh på besøk så jeg har møtt hun. Det var koselig, jeg har jo faktisk ikke sett noe av Agnes sin 'norske del' bortsett fra søstra og nå mora.
Jeg har også fylt opp en bag med vinterklær som skal hjem allerede. Har ikke helt begynt på selve pakkinga enda, men det blir rart!

I dag ble jeg med Agnes og hennes mor på et museum. Jeg og Agnes fant barneavdelinga med engang og hadde morsomste museumsturen jeg har hatt på leeeeenge!!
Vi spilte spill, puslet puslespill og tok beskjeden om å 'dress up' vel i mot:

Som mora til Agnes sa, her er det mange sure miner og inneslutta mennesker :)

2 kommentarer:

Agnes (: sa...

hæh sure miner og inneslutta mennester, det er oss det. :)

Tuva S sa...

haha ja, toppers beskrivelse :D