En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 31. mai 2009

Pinsehelg

Jeg har sommerferiefølelsen. Dagene betyr ingenting, jeg må sjekke for å finne ut hvilken dag det er i dag, døgnet er snudd, frokosten er klokken 2, det er det fineste været ute jeg har sett innenfor Europas grenser noen gang, jeg kan gå i singlett ute, jeg trenger ikke stå opp klokken 7 lengre for å rekke skolen og helgen min var fra onsdag til fredag.Det er bare en ting som ikke passer inn i livet mitt. En ting som snur alt dette fra en drøm til et mareritt.
JEG HAR EN EKSAMEN I MORGEN!
En overfylt perm venter på meg. Men jeg venter på å gå ut.
En bitteliten del av meg sier jeg kan det meste og at det går nok greit. Resten av meg sier jeg kommer til å sitte der i morgen med et stort, tykt jernteppe fordi jeg ikke kan stoffet godt nok.
Tiden får vise.

Har dere forresten fått med dere at Susan Boyle ikke vant 'Britain's Got Talent'?
Det var ei dansegruppe som vant istedenfor, og det synes jeg er helt greit. Hun er jo kjent uansett, det er lett for henne å lage seg en plate og få jobber nå. Det er litt vanskeligere for dansegrupper og komme seg opp slik, så at hun kom på andre og de på første passet nok bra for de begge. Fikk ikke lagt opp videoen, men dere kan se de her .


Og jeg visste jo ikke at det var pinsehelg nå helt til jeg ble fortalt det på lørdag. Jeg skulle så innmari ønske jeg var på hytta med langbord og bål!
Pinsa mi i 2007:

2 kommentarer:

Anonym sa...

lykke te på eksamen da!

Tuva S sa...

Takk :)