En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

tirsdag 16. juni 2009

Last day..

Dette blir nok mest sannsynlig mitt siste blogginnlegg i Skottland.
I går var det middag med venner, det var hardt å si ha det til de..
I dag skal jeg være med mamma, pappa og Runar, vi skal spise lunsj med Jen og Agnes, shoppe litt og møte vertsforeldre. I tillegg har jeg enda flere venner jeg skal si hadet til.
Flyet mitt går i morgen tidlig, og jeg skal sove til Agnes i natt!
Gleder meg noe helt utrolig masse til å komme til Oslo!!

Bloggen her er jo egentlig om utvekslingsåret mitt. Jeg er litt uenig med meg selv om jeg skal fortsette å blogge eller ikke. Men jeg mener mitt utvekslingsår ikke er ferdig enda, du har perioden før, under og etter. Så jeg kommer til å oppdatere litt kanskje.

Jeg hadde aldri forestilt meg selv gjøre dette, men nå er jeg snart ferdig. Det er kjempe rart!
I ti måneder har jeg bodd i et annet land til en helt tilfeldig utplukket familie.
Jeg har snakket engelsk hver dag i ti måneder, drukket vann med kloakksmak, vært uten familie og kjente venner etc.

Vi sees snart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

når kjem du t trondheim da? :O :D

silje

Marte sa...

På fredag.

heidi sa...

hadde det ikke vært for at jeg går media, så hadde jeg tatt et år i utlandet jeg også, virker kjempespennende!

vi må prøve å få til en reunion snart, men vanskelig å finne tid og sted ><

Tuva S sa...

Ja, jeg syns alle som får sjangsen burde ha prøvd et år som utvekslingsstudent!

Det må vi :D