En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 14. juni 2009

Ball

Da er ballet overstått, jeg hadde 15 spenner og en flaske med hårsprat i håret, 'fake tan', ekstra øyenvipper, høyhelte sko(tror det er tredje gangen jeg bruker det..) og veske!
Jeg var altså ikke helt i mitt eget element. Men det var utrolig koselig.
Jeg dro over til Jen etter å ha fikset håret mitt, der slukte jeg og hun i oss en large Dimino's pizza(en ting jeg kommer til å savne) på tjue minutter til lunsj, vi sminket oss, tok bilder(faren hadde bestil overraskelses fotograf) og gruet oss sammen.
Mellom klokken halv fire og halv fem kom resten av 'gjengen' og vi tok masse bilder.
Jentene hos Jen. Fra venstre er det meg, Jen, Abbi, Sarah og Kirsty.
Guttene i bakgården, jeg synes kilt burde være et must for alle gutter...Jentene i bakgården; Gemma, Kirsty, Sarah, Abbi, Jen, meg og Jo.

Klokken seks kom limoen vår og vi kjørte rundt i over en time. Det var utrolig kult! Barnslig som jeg er var min yndlingsplass ved det åpne vinduet så jeg kunne rope 'Hiya!'(et skotsk 'hei') og vinke til alle sammen.

Vi tok masse bilder i og utenfor limoen og:
Vi hadde Sing Star!
Da vi kom fram var det tid for bilder igjen, denne gangen av fotograf.
Vårt tema var Oscar Night

Her kan dere kanskje se bittelitt mer av håret mitt.

Også var det den første halvtimen som alltid er der med pinlig 'mingling'.
Senere satte vi oss ned for å spise. Og det var ikke særlig spennende! Følte jeg burde vært 50, og absolutt ikke 18, men maten var god.Noen folk fikk tildelt Oscar priser, denne er til head boy

Senere var det kaffe eller te og få, dansinga startet(haugevis med Skotske danser så klart) og plutselig var klokka 12!
Callum, meg, Marc(prom date) og Jose fra Equador.

I dag kommer mamma, pappa og Runar! Og gurimalla som jeg gleder meg!!
I morgen skal jeg ha en avskjedsmiddag med alle vennene og dagene fremover kommer til å gå enda fortere enn de allerede har gått.
Men jeg koser meg, samtidig som jeg er kjempe trist. Det går liksom ikke en time uten at jeg tenker på at jeg skal reise hjem eller noen andre nevner det. I går spurte alle meg to ganger hver om når jeg skulle dra.
Det er rart hvor uforberedt man kan være når man har visst det i ti måneder at man skal dra..

2 kommentarer:

Hilde sa...

Hei.

For en vakker kjole!!
Ble du ballets prinsesse?

Gleder meg til middag på onsdag.

Klem fra Hilde

Amalie sa...

Så gøy :D