En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

tirsdag 12. mai 2009

Updates

I dag var nest siste skoledag på Lasswade for meg!
Startet dagen med å sitte i to timer å spise smultringer, muffins og drikke kakao, fortsatte med to engelsk timer hvor jeg fikk vite at jeg fikk 60% på en prelim, deretter fulgte to timer med fritimer og til slutt to timer med fysikk hvor vi så film.
Så det var jo en grei dag!

I morgen har rektor vært sååå snill at han har latt oss få en uniform-fri dag. Vi skal ha sommer-tema, så da skal jeg gå på skolen i shorts og t-skjorte(vi får håpe været holder seg bra).
Ellers skal vi også skulke alle timene, noen snakker om å drikke seg fulle, ramponere hele skolen, tegne på lærerene sine biler, stjele en stol hver osv osv. Så vi får se hva som frister dagens ungdommer mest.
Jeg vet i hvertfall at vi skal danse gjennom hele skolen på slutten av dagen.
På kvelden i morgen skal vi ut å feire!

Fredag har jeg min første eksamen i engelsk! Etterfulgt av strand-party med sjette trinn, lørdag skal jeg på bursdagsfest og søndag er det jo 17. mai, som for meg og agnes i år skal feires med tog og byen!

Altså har jeg dagene mine planlagt, det fortsetter nemlig til langt ut i juni...
Men jeg gleder meg! Det er MYE kult som skjer.

Vi har forresten fått et gratishefte om Swin flu, hvor de anbefaler å få deg 'swine flu-friends', vaske hendene hele tiden og være våken og jeg har en venn som har en far som har møtt en mann som har vært i direkte kontakt med den første personen som hadde swine flu i UK, også er vertsmor forkjølet.. Men jeg lever!

4 kommentarer:

Laila sa...

Hei, Tuva.
Forstår at det no nærmar seg finale for Skottland-oppholdet, og at døgnet burde hatt meir enn 24t. Lukke til med eksamen, og resten..........
Helsing tante Laila

Tuva S sa...

Hei!
Tusen takk. Lengre døgn hadde vært flott nå ja.
Håper alt er bra med dere!
Tuva

hilde sa...

GRATULERER MED DAGEN, TUVA!!
ER DET FEIRING I SKOTTLAND?

SPIS MANGE IS I DAG!!
KLEM FRA HILDE, ØYSTEIN, MAIA OG IVER

Tuva S sa...

Hei Hilde! Tusen takk! :D
Ja, det blir nok litt feiring på oss også!
Det skal jeg gjøre :D
Hils alle og feir litt ekstra for meg i Norge!
Stoor klem.