En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 17. mai 2009

Gratulerer med gårsdagens og dagen i dag, da nordmenn!

Det har gått fort i det siste, og jeg har hatt liten tid til å oppdatere dere.
Jeg har heller ikke hatt kameraet mitt, så hadde ingen bilder..

Eksamen følte jeg gikk helt ok! Så jeg er fornøyd og kom hjem med et smil. Jeg er bare glad jeg er ferdig med engelsk!! Ikke noe mer Close Reading og Critical Essay på meg på en god stund!
Rett etter eksamen bar det til stranda. Jeg pakket meg godt inn fordi det regnet.
Men tror dere litt regn stoppet en nordmann og en haug med skotske for å ha en fest på stranda?? Nei, da!


Det ble litt sandete og skoene blir nok kastet...

Jeg har ca 240 bilder fra den kvelden! Så dette ble bare noen.
Men jeg hadde en kjempe flott kveld.

Dagen etter bar det til byen for å møte Agnes hvor vi hadde en liten oppdatering og koste oss.
Og jeg sa jo ting hadde gått fort, for så var det bursdagsfest!
Vi dro over til en i klassen, og huset ble fort fullt, så det var enda en kjempe koselig kveld.
Men det er også trist hver gang jeg møter folk nå for alle spør meg når jeg skal dra hjem og jeg blir rett og slett TRIST av å tenke på hvor snart det er!!
Jeg hadde til og med en drøm her ei natt om at jeg måtte starte å pakke kofferten. Hvor rart er ikke det da?! Hvor skal jeg starte liksom? Jeg har et helt rom jeg skal stappe ned i en koffert..

I går begynte jo folk også plutselig å fortelle meg at Norge vant MGP! Det trodde jo ikke jeg noe på, så jeg sprang å fant tven, men den virket ikke. Men da faren til bursdagsbarnet fortalte meg det måtte jeg jo nesten tro på det! Enn at Norge vant da!! Og det var perfekt timing, for da fikk jeg tatt min seiersdans foran et hus med skotter; herlig!

Også står jeg opp i dag og det er 17.mai!
Gratulerer med dagen!
Edinburgh er visst en av de byene som har størst feiring av 17. mai utenfor Norges grenser. Vi har allerede mistet en frokost full av norsk mat og mennesker, men vi skal til byen for å gå, eller se på, tog! Det blir herlig.
Ønsker dere alle en fin 17. mai! Hils til alle familiemedlemmer og kjentfolk fra meg.
Kos dere masse, og feir bittelitt ekstra for meg!

Ingen kommentarer: