En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

tirsdag 26. mai 2009

Time to move on

Da er jeg ferdig med fysikk og!
Det nærmer seg mer og mer sommerferie, og det er så herlig!
Følte at fysikken gikk veldig bra også, så jeg er fornøyd.
Neste eksamenen min, og den siste, er på mandag og er i det religionsfaget.
Føler egentlig det skal gå bra. Jeg kan det meste innenfore to av de tre delene i faget.

Jeg får ha med meg ordboka mi på alle eksamenene, utenom engelsk. Ordboka gjør at jeg får ti minutt ekstra per halvtime, som betyr at jeg må sitte i et annet rom enn alle andre.
Vanligvis er vi flere på en gang som får ekstra tid, så vi sitter i samme rom. Men i dag tok mannen med bare meg til et eget lite rom. Så der satt jeg med en ukjent, eldre mann jeg ikke skjønte helt hva sa. Men det gikk greit! Fikk en egen, stor pult for meg selv og en mye mer behagelig stol! Det er godt å være norsk i utlandet.

Nå skal jeg feire overstått eksamen med Agnes! Vet ikke helt hva vi skal gjøre, men det blir bra.

Jeg glemte å fortelle dere at jeg blir erstattet og! Til høsten kommer det ei jente fra Finnland som skal bo her og gå på Lasswade..

Ingen kommentarer: