En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

onsdag 27. mai 2009

Føl deg som hjemme

Nå har vi to felles norske inntatt et ledig hus , igjen. Denne gangen for to dager!
Jeg skal bo her til Agnes helt til fredag, og jeg gleder meg.
Vi trenger ikke å tenke på å må rydde opp etter oss hver gang, vi trenger ikke å føle oss til bry når vi har fotene i sofaen, ligger på gulvet, spiser mat hele tiden, okkuperer TVen, eller prater høyt klokken to om natta.
Agnes: "ah det e rotat her! Har itj du bært opp sakan dine enda?"
Nei, sånn skal vi ha det helt til fredag.
Håper dere har en fin uke!

5 kommentarer:

Agnes sa...

ææhæhæ

Agnes: Tuva, æ gidde itj å lag mat, kan vi ta en take-away?
Tuva: jaa! ring for en pizza du da?
Agnes: hm, ok gi mæ telefonen da..
Tuva: neei, æ orke itj å reis mæ for å hent den.

sånn går da dagan..

Mamma sa...

Det heter en fot, to føtter og det er sannsynligvis føtterne dere har i sofaen. Er familien til Agnes bortreist? Trenger vel ikke si at dere må kose dere, for det gjør dere allerede.

Mamma sa...

Etter å ha tenkt på ordet, heter det føttene. Er ikke helt god i rettskriving jeg heller...... Håper fortsatt alt er bra med dere. Vi har startet nedtellingen.

Unknown sa...

heihei :)

Jeg heter Eirin og har lest bloggen din.:P

Reiser selv på utveksling nå i august, og fikk nettopp vite at jeg har fått vertsfamilie i Loanhead, som ikke er så langt fra der du bor nå..

Så jeg lurte på om du kunne gi meg noen tips på feks alt fra første skoledag, vertsfamilie, til gode steder å besøke osv. Hvis du orker å gjøre det så gjerne send det på mail til adressen min Bare_e@hotmail.com .

På forhånd takk, hilsen Eirin

Tuva S sa...

Agnes:
hahahah! Jaa vart litt sånn ja. Må si du va den lateste totalt da :D

Mamma:
Rettskriving e itj lett. Vi storkoste oss, og nedtelling er startet her og!

Eirin:
Hei! Så kult! Selvfølgelig vil æ d, hjelpe gjerne :)
Ska sett mæ ne så fort æ får energi og tid på plass!
Må si du e heldig som ska hit da! :D