En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

mandag 25. mai 2009

Tilbake i tid

Det er ikke mye jeg husker fra da jeg var yngre. Spesielt ikke fra SFO, altså mellom 1. og 4. klasse.
Jeg husker jeg spilte mye kort, klatret i trær og var ei plagsom liten jente som hang på alle de som jobbet der.
Jeg vet ikke hvordan jeg skal si dette uten at det høres helt feil ut(for det var ikke feil), men det var jo flere menn, altså mellom 20 og 25 kanskje, som jobbet der, og jeg hang mye med de.
Jeg kan så vidt huske en av de, vi var veldig god i de raske kortspillene!
Og et annet svakt, svakt minne jeg har er Van Eijk og da denne SFO-mannen. Jeg kan så vidt huske sangen, og at han SFO-mannen lignet på han og vi pleide å lure andre med at han var broren eller noe.
Så i går dukket plutselig navnet 'Van Eijk' opp i hodet mitt igjen, og internett gjør jo alt enkelt.



Og ja, jeg blir så utrolig flau når jeg ser på videoen igjen og tenker at dette var min helt i 1999!!
Noen andre som husker han?

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Van Eijk <3
min store favoritt!
har nånn svake minna om at vi satt å digga han sammen :)

Tuva S sa...

hahah!
Ja, han va stooor <3

Malin sa...

Haha, æ huske han! D va Sfotida mi og :D

Tuva S sa...

Hahahaha :D