En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

fredag 1. mai 2009

God natt

Jeg prøvde meg på et innlegg men jeg er alt for trøtt og alt ble usammenhengende og feil.
Skal prøve på nytt neste gang jeg har tid, må bruke litt tid på neste innlegg, kan vel si jeg har fått et nytt syn på ting, hvertfall håper jeg at jeg har det!
Så gleder meg til å få det ut.

Har fortsatt ingen tegn til svineinfluensa, eller nyinfluensaen som det nå skal hete, men i en avis her sto det at Norge hadde fem smittede. Samtidig leste jeg på dagbladet at det var ingen smittede, noen som vet hva fakta er?
Jeg håper dere alle har det bra og ikke har noen forkjølelsestegn..!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei :D
ingen smitta her enda, nermest i Danmark no. Så dem mene det kjem hit snart også da. menmen :P

-Silje <3

pappa sa...

I dag har vi fått det første tilfellet av influensa A i Norge, og i Trondheim..Så no blir det vel å gå med munnbind her og...

Mamma sa...

Hei! For det første er det ikke helt avklart. Og her frarådes det munnbind. Ellers alt bra? Var inne på Facebook, men du var ikke på det nettet.

Tuva S sa...

Uff da, det er skummelt nære da. Får håpe det går rette veien..
Alt er bra med meg!