En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 8. mars 2009

Snø sa du? Nei, sol?! Regn??

Skulle egentlig ikke skrive noe nå i dag, siden jeg har ikke så mye å skrive.
Helt til jeg så ut ruta igjen!

På fredag var jeg til Jen med Abbi og Laura, vi spiste chineese take-away, så to filmer og snakket. Det var koselig!
Lørdag på dagen gjorde jeg ingenting, på kvelden i går feiret Jack bursdagen sin, så jeg var der. Vi spilte blant annet WiiFit, som står på ønskelista mi, ikke spør meg hvilken ønskeliste det er, jeg vet ikke..
I går planla jeg og Agnes å dra til byen i dag for å spise lunsj og kose oss som vi er blitt så flink til!
Så da kommer vi til starten av dette innlegget igjen.
Jeg så ut ruta i morrest og det snø-regnet(sludd?) horisontalt!!! Det er ikke tull.

Men så roet det seg litt igjen. Plutselig snø-regnet det i sirkler!! Det var da på grunn av vinden som blåste rundt, heller ikke tull.
Meg og Agnes på bytur

Og nå så jeg ut vinduet igjen, og gjett hva været er da??
Heder og ære til den som klarer å gjette det riktig! Kanskje er svaret opplagt, kanskje lurer jeg dere. Hvem vet. Bare gjett :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sol og fint vær!

Anonym sa...

I følge yr.no bør det ha gått over til sol og fint vær. men fortsatt vind, 12 m/s, d.vs. liten kuling fra sør vest.

Anonym sa...

sol og masse vind
(inside information)

Tuva S sa...

yeey dokker hadd alle rett, hehe :D