En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

fredag 6. mars 2009

Hva ville du gjort hvis du var en hund??

Jeg har alltid tenkt at hunder liker seg ute. At det beste de vet er å springe ut i grønt gress, sniffe på alt og alle og leke med andre hunder.
Jeg har alltid tenkt det beste de visste var å gå tur, hele tiden.
(bilde av Tassen Prikken Sandnes i en park.)

Vel, det var før jeg kom hit da selvfølgelig hvor man er sliten etter å ha gått ti meter med hunden, fordi man må dra eller dytte han alle de ti metrene..

8 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig vakkert bilde av Tassen! Men han må snart dyttes han også. Han er blitt gammel.

Tuva S sa...

Takktakk. Uff ja, jeg håper nå det ikke skjer noe før jeg kommer hjem.
Tror fortsatt hunden her er en del år yngre da..

Malin sa...

Haha, tassen prikken sandnes :D Fin tegning! :D D kan itj skje nå med han før du kjem hjem, for vi må ha hundetreff igjen!

Tuva S sa...

ja, d e hannes fulle navn (a)
Takk :D
Ja! D må vi! Blir letter å leik på gresset enn i snøen vett :D

Malin sa...

Ja, e itj så tungt å spring heller der (a)

Tuva S sa...

haha veldig godt poeng :D
Så blir itj hundan så sliten liksom! 8)

Malin sa...

Hahaha, ja. Akkurat, hundan ja. Va dem æ tenkt på æ også :)

Tuva S sa...

hihi deal :D