En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

tirsdag 3. februar 2009

Jeg er forelsket...


Mandag startet med at jeg forsov meg med en time og et kvarter, det var herlig!
Våknet også til HELT hvitt landskap utenfor, noe som gjorde morgenen dobbelt-herlig.
Dermed gikk dagen i går med til å leke ute i snøen. Vi var ute i tre timer, hadde snøballkrig, ble snødøpt og laget snømann, det var gøy!

I dag er selvfølgelig alt grønt igjen. Det er rart å se gresslettene som var helt hvite i går, skikkelig sommergrønne igjen i dag, kun med noen store snøklumper på som er rester etter store snømenn..
Men været og skolen er enda helt ubeskrivelig forferdelig kald.

Jeg har fått tilbake alle eksamensresultat nå:
Engelsk- mest sannsynlig består jeg, har to prosent under grensa, men de flytter ofte grensa hvis mange har gjort det dårlig eller veldig bra.
RMPS- Der besto jeg
Matte- Der besto jeg ikke..
Fysikk- Besto.
Her retter de med poeng på en måte, det er ikke slik at læreren ser over det og gir en karakter. Du får 'marks', de blir talt sammen og gjort om til prosent.

... hvis det går an å være forelsket i en fortelling, en handling, en bok, en rollefigur?
Som mange, mange andre jenter, og sikkert gutter, har jeg forelsket meg i Twilight.
Jeg har sett filmen to ganger og leser nå boka(på engelsk!), og jeg blir fortsatt like betatt av historien mellom Bella og Edward!
Så beklager mamma, det var ingen gutt.

Det er litt rart når dine bestevenner rundt deg starter å fylle 18 år.
1. februar var det Vilde, i dag er det Silje.
GRATULERER så masse med dagen begge to!

Dette minner meg på at det snart er min tur og. Og som Silje sa "jeg føler meg liksom så mye friere", den følelsen gleder jeg meg til!

See you later :)

2 kommentarer:

heidi sa...

jeg er også forelska i en karrakter. det er litt flaut. takk for tipset :D

heidi sa...

(og btw, ja det er edward jeg glemte å si det :P)