En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

fredag 6. februar 2009

I heard my favorite sound in the world

Hei!
Det har ikke skjedd så mye i det siste, derfor har jeg ikke skrevet så mye heller. Skolen går sakte, men på en måte går det ganske fort også.
Med vennene føler jeg det går litt opp og ned igjen, det var noe rart etter helga med Jen, jeg vet ikke om det bare er teite jenteting, eller om det bare er meg. Men jeg prøver så godt jeg kan å henge med likevel.

I går snakket jeg ganske lenge med Ingvild, det var godt. Lenge siden jeg har fliret så mye og så godt! Det som var litt rart er at når hu fortalte meg hva forskjellige folk hadde sagt, så så jeg det for meg på engelsk! Det var rart å se for seg andre mennesker snakke norsk og hvertfall trøndersk.

I engelsken har vi startet på en liten bok nå, drygere fortelling er det lenge siden jeg har lest. Det er side opp og side ned med beskrivelser av folk og skildringer, og er det noe jeg ikke liker i bøker, så er det skildringer. Jeg liker samtaler, men det ser det ut som om det er lite av.

Jeg har også funnet ut at jeg har ca 20 forskjellige besøkende hver dag her på bloggen! Noe som overrasker meg veldig. Jeg så for meg at det var tre stykker som stakk innom hver tredje dag eller noe.. Og siden jeg er nysgjerrig, vil jeg jo gjerne vite hvem dere er! Så hvis alle som leser dette bare legger igjen et "hei" så hadde jo det vært morsomt. Men dere må ikke! Jeg er ikke veldig glad i å kommentere blogger selv, så jeg har full forståelse for det.

Nå må jeg gå på skolen, og etter i dag er det bare en uke igjen med skole før ferie og 18-års dag! Det blir godt.
Ha en flotters dag!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! ..fra en trofast bloggleser..

Anonym sa...

Mamma`n til ei du har spilt fotball med, følger med din og Vilde sin blogg + noen til, hver dag! Spennende å høre om livet som utvekslingsstudent.

Anonym sa...

Æ e en av dæm :D men det vist du vell ^^, Så gøy å læs !<3
Savne dæ!

- SILJE

Anonym sa...

Hei.
God helg.
har du bursdagsønsker?
Stor klem

Anonym sa...

meeeeg! nesten ver dag... nesten :p hehe . Men ja ka onske du deg til bursdagen din?????

Anonym sa...

Hei Tuva, klart vi les bloggen din.
Ha ei fin helg!

Anonym sa...

Hei hei Tuva:D
Lenge sden jeg har snakket med deg nå;/ men det ser nå ut som om du har det bra:D er innom bloggen din sånn av å til, koslig å se hvordan du har det:D! savner deg. Lena

Tuva S sa...

Hei!
Så koselig å få kommentarer og å høre at dere stikker innom!

Angående bursdagsønsker så prøver jeg å tenke. Skal legge det ut så fort jeg kommer på noen.

Koselig å høre fra dere alle :)