En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 7. februar 2009

Beyond my dreams

I går gjorde jeg ikke så mye. Var bare på skolen og slappet av, noe som var litt godt.
Fikk lest litt i boka fra engelsken.

I dag skal jeg på bursdagslunsj(påspandert) til ei jente på skolen. Senere på kvelden skal jeg på bursdagsfest til ei annen jente i hennes garasje... Er litt spent på hvordan det blir.

Også må jeg si tusen takk for alle kommentarene i går!
Jeg vet ikke om dere vet det, men jeg svarer på alle kommentarer, så hvis dere går tilbake til der dere skriver kommentarer, så har jeg mest sannsynlig svart.

Har ikke så mye nytt å fortelle. Vertssøster har gått opp i vekt og ser ut til å klare seg bra, vi snakker fortsatt lite.
Jeg er ferdig med Twilight boka og gleder meg masse til å lese neste.
Også skal jeg skrive inn bursdagsønskene mine når jeg kommer på noe. Jeg er ikke så veldig flink til det..

Håper alt står bra til! Ha ei flott helg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

gjett kæm som kjøpt bursdagsgave til dæ i dag? :D

:D:D

hihi

kos dæ i kveld! <3

Tuva S sa...

oooh du? (a) hehe :D
GLEDE MÆ!

Takk, du og! <3

Anonym sa...

Og jeg har det nok for travelt. Har ikke lest bloggen din på et par dager nå. Jeg må bare si at jeg er fornøyd med at du ikke er forelsket i noen gutt der, håper på en hyggelig svigersønn fra Trondheim om mange år.

Ja, jeg lurer også på hva du ønsker deg, hva kan man gi til den som har "alt". Ikke kan jeg forstå at du snart er 18 år heller, årene har gått fort.

Her er vi nesten friske igjen - trenger nok ingen pleie på mange år ennå....

Tuva S sa...

Hehe, har møtt flere hyggelige skotter en trøndere på min alder, faktisk.

Godt dere er friske. Skal nok litt til for at jeg skal komme hjem nå for å pleie dere, ja.