En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 8. februar 2009

Birthday wishes

Klokken to i natt bestemte jeg meg for å bli med på shopping til Glasgow med oppmøte klokken 10 i dag tidlig. Det var verdt det! Var jeg, Sarah og Gemma som dro, men Gemma dro hjem tidlig så det ble meg og Sarah, noe som var veldig koselig.
Fikk kjøpt meg en del, blant annet en bikini som jeg liker så utrolig godt! Så håper på veldig fint vær til sommeren.

Festen i går i garasjen var ikke noe spesielt bra. Det var kaldt og ikke toppstemning.

Mange spør meg om bursdagsønsker, noe jeg er dårlig på å komme opp med. Jeg har jo alt, nesten.
Her er noen ønsker:
  • sminkepung(en søt en)
  • Lommebok(må også være søt, men praktisk og gjerne litt stor.)
  • En bra bok, gjerne neste boka etter Flaggermusmannen av Jo Nesbø.
  • Penger (mamma snakket om å opprette en ny konto til meg)
  • Gavekort
  • Godteri/mat(altså, norsk mat)
  • Minner
  • Smykker, øredobber, ringer
Et bursdagskort er helt perfekt for meg også(kanskje jeg kan erstatte de med julekortene som enda henger på veggene mine..)

Ellers har jeg det fortsatt bra! Har startet på neste bok etter Twilight, New Moon, så mye tid går til den.
Og; om bare to uker er jeg 18!! Det blir utrolig herlig!
Vennene føler jeg også er tilbake til der det skal være igjen, så hva har jeg å klage på??
Håper dere har hatt ei flott helg og får ei god uke(jeg håper på snødag i morgen...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå har du vært kjempeflink til å ønske deg ting!!!
Veldig bra. sender en dag snart.

Fest i garasjen.. ja ja moro de vel.
Jeg blir gjerne med på fest i garasjen på flatåsen.....

Tuva S sa...

hehe, takk!
GLEDER MEG :D
Ja, jeg inviterer til fest i garasjen, skal bare sørge for å ha _litt_ flere varmeovner og ulltepper til dere, og åpen dør til huset..