En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 1. februar 2009

Jeg beundrer hver eneste bussjåfør som klarer å kjøre bussen med 12 halvsøvende passasjerer

Helga her har vært lang, men utrolig herlig!
Fredag stresset jeg meg avgårde til Agnes etter skolen. Der spiste vi og ordnet oss før vi dro ut på kino hvor vi så Role Models, utrolig morsom film!
Jeg lå over til Agnes den natta.
Lørdag spiste vi pølse og chips til frokost(nam) mens vi så The Simpsons Movie, det var en god start på dagen.
Utpå dagen dro vi hjem til meg og ordnet oss til 40-års dag! Naboen min hadde innvitert oss.
Jeg kan innrømme vi var ganske så skeptiske, men vi slang oss med. I starten satt vi bare på et bord og så eldre og eldre personer komme inn døra. På scenen hadde Donald's Disco rigget seg opp og menn satt rundt oss med store ølglass.
Utover kvelden kom det litt flere mennesker, også noen flere elever fra skolen som stjal oss avgårde, og kvelden ble bra! Donald's Disco hadde lagt ut ønskelapper, så vi fikk bestemme musikken og det var mange unge der det gikk an å snakke med.

I dag har vi hatt en slappdag igjen hvor vi bestemte oss for å spise lunsj på Pizza Hut, og det var godt.
Hele helgen har vært veldig innholdsrik og morsom! Også er det så godt å ha en person som er i helt likens situasjon som deg selv som du bare kan snakke med, det hjelper godt på.

Nå er jeg helt utslitt, men har fortsatt en god del ting jeg må gjøre. Noe blir nok utsatt til i morgen.
Håper dere har hatt ei flott helg! Gjerne fortell meg hva den har inneholdt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

min helg har inneholdt å vært sammen med dæ <3

Tuva S sa...

hihi ja :D d må snart gjentaes!