En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

fredag 20. februar 2009

Hellau

Beklager litt dårlig oppdatering.
Men jeg lever, og jeg har det kjempe bra!
Søndag var jeg på kino og så He is just not that into you. Det var en komplisert, litt lang, men koselig film.
Ellers har ferien gått med til shopping, shopping i Glasgow og dyreparken!
Dette er noen av dyrene vi så!
Ellers har jeg også slappet av en del, og det har vært godt.

Idéen om å reise bort for å jobbe i sommer har jeg forresten slått fra meg, så jeg blir hjemme.
Håper alle dere har en flott uke! Og får ei fin helg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Er det kjempestore spissmus på det øverste bildet? eller.....

Tuva S sa...

hehe, ja gedigene spissmus!
Neida, jeg husker ikke helt hva de var, de var bare veldig stilige. Det kunne vært spissmus da, det lignet. Kanskje de er i familie?

Marte sa...

Kan det være tapirer?

Tuva S sa...

Ligne itj tapira litt mer på hesta?
Men kan godt vær, æ har null peiling :p