En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 15. februar 2009

Hei godtfolk

Ikke mye har skjedd siden fredagsnatta! I går hadde jeg en kjedelig innedag hvor jeg ikke gjorde så mye.
Jeg hadde litt hjemlengsel da, på en måte. Var ikke helt hjemlengsel slik at jeg vil hjem, var bare at jeg var litt lei av å anstrenge meg for å være her med vertsfar og venner osv. Altså, jeg har det bra! Er bare det at det krever litt hele tiden. Men jeg har det kjempe bra nå! Gleder meg bare til verdens beste ferie skal starte ordentlig nå.
I ferien har jeg planlagt å få shoppet, dra til Glasgow å få shoppet litt mer, besøke Edinburgh Zoo og kose meg med masse Pizza Hut og kino!
Også har jeg jo tenkt å bli 18, en uke i dag!! Jeg synes fortsatt det er rart. Jeg føler meg mer som om jeg skal bli 13 år, hehe. Men det skal bli godt og.

Håper det står bra til med dere! Og hvis du har ferie ønsker jeg deg en flott ferie, hvis ikke håper jeg du får en flott uke uansett.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Korleis går det over there? fullt program i ferien?

Tuva S sa...

Hei pappa!
Alt bra her ja, og programmmet er nesten fullt.