En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 14. februar 2009

Fredag den 13. --> Valentinsdagen

Jeg fant nettopp ut at jeg har overlevd fredag den 13. Jeg hadde ikke tenkt over at det var datoen i dag, men jeg kan ikke komme på noe spesielt uheldig som har skjedd meg heller.
Skolen i dag var uniformfri dag, det er alltid like rart å se skolen så fargerik.
I dag hadde vi også et 'Trash Fashion Show' på skolen med elever som hadde laget kjoler av søppel/gamle klær, det var spennende å se på, og jeg ble veldig overrasket over noen av kjolene!

Senere på dagen dro jeg og Jen på et fashion show (med ordentlige kjoler og kilter denne gangen) på Agnes' skole. Det var morsomt, og jeg så masse fint!
Forresten har jeg bestemt at min framtidige mann skal ha kilt, bare så det er sagt.

Så alt i alt har jeg hatt en veldig bra dag. Har ikke helt gått opp for meg at det er ferie enda da, men det synes jeg og er litt godt fordi følelsen av å slippe å gå til skolen når du føler du skal, er god.

I morgen er det valentinsdagen, men jeg tror ikke det blir noen spesiell dag for meg heller.

Ønsker alle ei kjempe god helg!

2 kommentarer: