En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 11. januar 2009

Søndag

Føler meg litt dårlig på titler til innleggene mine, men det får vel bare være..

I går, lørdag, dro jeg og Agnes på kino. Der fant vi ut at vi kan virkelig å kose oss! Først gikk turen innom Starbucks hvor vi kjøpte oss en kakao som vi kunne drikke på tur ned til kinoen. Da vi kom frem på kinoen(som er en stor bygning med masse restauranter i også) gikk vi til Pizza Hut hvor de har en helt sykt god dessert, og spiste den! Desserten består av en stor kakedeig med is på toppen. Etter det gikk vi og så Twilight. Det var andre gangen jeg så den, men fortsatt like bra. Skjønte litt mer nå faktisk. Anbefaler virkelig alle å se den!
Også har jeg tenkt at jeg kanskje bør starte på bøkene siden alle sier de er så bra.

I dag har jeg ikke gjort mye, har gjort husarbeidet mitt(visste dere at jeg faktisk gjør husarbeid hver søndag?) da, ellers har jeg bare lugget i sengen siden jeg har vondt i hodet..

Og jeg beklager lite bilder, men jeg har enda ikke fått kameraet mitt tilbake.
Det skotske været er tilbake med vind og regn! Så snøen er det vel bare å glemme.
Ellers så har jeg ikke så mye å si tror jeg.
Håper alle har hatt ei koselig helg! Blir hardt å starte på skolen igjen i morgen..
Forresten, jeg skal egentlig ikke klage! I morgen har vi en basketball kamp i Falkirk eller noe, som vil si at jeg får fri de to siste timene(engelsk) fordi vi må kjøre en times tid! Det kan jo bli gøy.

Ingen kommentarer: