En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

tirsdag 20. januar 2009

Halfway

Da er jeg halvveis i tentamengjennomføringa mi.
Matten gikk helt forferdelig, rett og slett.
Matten består av to deler, en uten kalkulator og en med. Del 1 igjen, den uten kalkulator, består av to deler også, en med svaralternativer, multiple choice, og en hvor du regner ut svaret som vanlig. Tror du jeg visste det før jeg satt meg ned eller? Nei.
Jeg så på lista hvor du skulle fylle inn svarene dine fra de første 20 oppgavene som var multiple choice og tenkte at det var det. Jeg gjorde 7 av de, og det var ett minutt igjen da jeg fant ut det var fortsatt fem ganske store oppgaver jeg kunne ha gjort som jeg ikke hadde lest en gang.
Men nå vet jeg jo hvertfall hvordan eksamenen kommer til å bli!
Stresset hele morgenen med å få ekstra tid og, når jeg egentlig skulle gjøre sluttpuggingen.
Jeg må nok jobbe bedre til eksamenen og overbevise læreren om at jeg kan bestå Higher.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huffda, det hørtes jo ikke så gøy ut! Men det er sånt som skjer, og heldigvis går det alltid flere tog:-)

Veronika Haaland sa...

hehe må nesten fått sett den da =)
du får ha lykke til med examenene dine :)