En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

mandag 5. januar 2009

En rolig dag

I dag sto jeg opp tidlig(klokken 10) for å ringe til svømmehallen for å høre om de var åpen. Det var de IKKE. Dermed tenkte jeg at det kunne jo være en bra måte å snu døgnet på, så jeg holdt meg våken og har sånn ca holdt meg våken helt til nå. Jeg er veldig trøtt da, så lurer på hvordan morgendagen blir.
Da Agnes endelig hadde stått opp dro jeg over til henne. Vi gikk på Lidl for å kjøpe oss frokost og har tilbringt resten av dagen i sofaen(Onkel Arne: jeg tror vi må ta noen lette treningsturer før jeg klarer å bestige et fjell etter dette året....).
Men det var en koselig dag da! Vi så blant annet filmen Switch og lo mye.

I morgen må jeg grave fram de svarte klærne fra klesskapet og gå tilbake til skolen. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg gleder meg, gruer meg eller hva jeg føler. Kanskje er det en blanding. Jeg gleder meg til å se folk, men vet jeg har gjort for lite arbeid til å være forberedt til det som kommer fremover.

Håper alle dere som leser hadde en bra start på skole- og arbeidslivet i dag!
Og at mamma, pappa og Runar har hatt en god tur hjem til kalde Norge.

2 kommentarer:

Veronika Haaland sa...

Hei Tuva =)
så koselig du lese bloggen min:)
men jo, det har ikj vært liga lett alltid, men en dag kan alt være bra, mens neste dag e alt svart igjen! vett ikj om eg ska reise hjem eller ikj, e redd for å gjøre et dårlig valg! men vil ikj pina meg sjøl her nede heller!
Ellers då? koss va julen din?=)
examenstid her nå, koss e d oppe i skotland, hørre på nyhetene d e 14-!! haha
stå på du og! har funne ut d e ikj bare bare å reise på utveksling!! hehe

Veronika Haaland sa...

nei så kjedelig :O
eg syns d e skikkelig dårlig å sende deg i en familie som bare jobbe, familien har så masse å sei, men desverre e d jo någen så bare tenke inntekter, inntekter:(
Trist at du hadde en drid jul:( d e jo den tiå liksom du ska ha d kjekkest med familie! du ville ikj reise hjem eller någe?

off, været her nede e nokså ligt så i norge egentlig, har ikj hatt någe snø ennå, men sånn så igår va d bittert kaldt, masse minusgrader, men idag e d liksom varmt igjen og regne! lige ikj heilt te engelska vere! hehe
Jah har og hørt tiden va verst før jul, men får nå se koss d går;) hehe examen i mårå og fredag, så etter d håpe eg d bler litt roligere og merr tid til andre ting, må se å få begynt å trena litt, men uansett kor masse eg vil andre ting så e d vanskelig å begynna på någe som helst når du har null motivasjon te någe:(
men men. men alt i alt, e du glad for du reiste?