En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 17. januar 2009

Det er pluss og minus med alt

Dere vet skaden min på kneet fra basketballkampen som jeg sa kom til å gå over til dagen etter?
Nå er det en blåmerke-kul som begynner å bli svart..

I går var vi på bursdagsparty til Chris. Festen var bra, men alt var ikke like koselig. Det er ikke kult alltid å være den nye og kanskje "spennende" jenta..
Men jeg har igjen fått bevist at jeg har HERLIGE (jente)venner her, selv om det er litt mye drama.

I dag, når jeg endelig kommer meg opp av senga, skal jeg lese mer av Othello og få gjort litt matte så jeg er klar til tentamen på mandag og tirsdag.
Det høres vel ut som en flott lørdag, eller hva... ?

Også til til tittelen ja, som er yndlingsmottoet mitt, hvis det kan kalles et motto?
Uansett, det er helt sant! Jeg har enda ikke funnet noen ting som kun er negativ eller kun positiv!
Og det er en smart ting å tenke når du er irritert, sint, eller samme hva, over noe.
Det har hjulpet meg mye.

Håper alle dere har det bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Fint at du har det bra. Pappa er syk i dag, han kaster opp. I tillegg har han vært forkjøla siden nyttårsaften og han blir ikke skikkelig frisk. men jeg er frisk som en fisk. Skal på en liten handlerunde og kjøpe mat. Kjedelig, men det må gjøres.
Fint å høre at du skal bruke dagen til lekser...... Det gjør jo et morshjerte varmt.

Tuva S sa...

Hallo!
Uff da, det høres ikke godt ut..
Ja jeg får nå se hvordan det går med de leksene..

Kristin sa...

Likt det mottoet :D