En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

tirsdag 30. desember 2008

Updates

Jeg møtte Agnes i dag! Og det er godt å få tilbake de norske i Skottland! Vi fant begge ut at jeg har et kjedelig liv her uten henne.
Så vi dro på shopping! Startet selvfølgelig med Starbucks. Jeg vet egentlig ikke hva det er med Starbucks, men man bare går dit. Jeg finner aldri mat jeg virkelig liker der, det er dyrt, det er mange som prater og det er sjelden sofaplass(eller bare én plass for den saks skyld) ledig. Eneste plusset er vel god drikke! Men så har jeg bare to jeg liker; Signature Hot Chocolate og Frappucino, den ene er varm og den andre er iskald, så blir ikke så ofte jeg kjøper den på vinteren.. Altså begynner jeg å bli _litt_ lei Signature Hot Chocolate. "Hvorfor ikke gå et annet sted da?" tenker dere kanskje, men man bare må gå til Starbuck skjønner dere..

Etter min lunsj og Agnes' frokost tuslet vi videre på salget, og jeg fant en del! Eller, fant en ting på salget, resten utenom, hehe.
Fant et skjørt som kostet 10 pund på salg, men så plutselig da jeg skulle betale var det bare 5!
Ellers så kjøpte jeg et par søøøøøte sko, armbånd og et par øredobber:

I morgen er det nyttårsaften og fest. Jeg skal ha på meg nykjolen og gleder meg. Har hørt de ikke er så ville på raketter her, at det er verre på den Guy Fox dagen som var, og det synes jeg er bra, i og med at jeg er litt redd fyrverkerier på nært hold.

Har en ting å fortelle dere! Snart kommer Pringles(potetgullet) ut i bag, altså ikke i den samme runde boksen. Det har kommet her nå, så dere får den vel i Norge snart og.

Ingen kommentarer: