En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

torsdag 11. desember 2008

Time Warp

Nå er forestillinga ferdig!
Det var kjempe morsomt! Og jeg må nesten innrømme, uten å skryte, at vi var best. Noen av de andre innslagene var veldig bra! Blant annet ei jente som sang veldig bra, og en gutt som var Billy Elliot sang og danset. Men resten var fulle av småe jenter i den 13-14 års alderen som bare vil vise fram seg selv, jeg har sikkert vært der selv så jeg mener ikke å være bedreviter eller noe, men dere skulle bare ha hørt publikum før, under og etter vår opptreden.
Var utrolig morsomt! Her kommer noen bilder(en lærer sa rette ordet for oss var 'sceary', men ikke bli redd, og dessuten var guttene litt redde dere i Norge skulle tro det var sånn de gikk,men det er et kostyme og de følte seg ikke veldig behagelige!):
Et lite bilde av skolen førstgruppa minus treIgjen, minus tre
Ellers går ting enda bedre! Skjønner ikke hvorfor jeg har 'klaget' sånn hele tiden med at det er vanskelig å komme inn i en 'gjeng' osv, for jeg er jo gode venner med en 'gjeng'! Ting ble nok bedre etter helga i Benmore, men nå føler jeg meg mer som meg selv igjen. Jeg ler, tøyser, kommer med innslag osv. Trives mye bedre på skolen og blant folk!

Nestenonkel Steinar; gratulerer så masse med dagen!

Håper alt står bra til!

1 kommentar:

Are sa...

Kule strømpebuksa. Lekker farge. Æ virkelig elske rosa...
Bra framføringa gikk bra, og at du har fått ber kontakt med folkan på skolen :-)