En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 13. desember 2008

Saturday night

Endelig er det helg! Er jo nesten to uker siden jeg har hatt en helg nå, siden forrige helg ble brukt til Benmore hvor vi måtte opp tidlig.
Uka her har vært veldig bra! Har vært mye morsomt som har skjedd og bare det å føle at du har venner hjelper på.
I går gjorde jeg ikke mye, slappet av bare og det var godt.
I dag skulle jeg sende pakkene og kortene mine, men det viste seg at postkontoret stengte 1230! Og jeg var der 1300.. Så da må jeg vente til mandag med å sende alt, så beklager om gaver og kort kommer litt sent! Er litt vanskelig å styre med alt det der alene uten to foreldre som hjelper til..

Det er vanlig å pynte til jul 12 dager før jul her, altså i dag. Men Marbeth sa hun skulle pynte i morgen eller mandag. Gleder meg til å se juletreet! Håper bare vi har ekte og ikke plastikk. Har også fått meg et lite hvitt juletre som blinker blått og rødt, heldigvis har den en av/på-knapp..

Den lille snøen vi hadde er helt forsvunnet nå, og regnet har kommet tilbake. Håper bare det snår litt til før jul!
Håper alt står bra til med dere.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skulle også ha sendt noe i dag,men kom for sent, så det blir sendt på mandag.
Håper det kommer frem før jul. klem

Tuva S sa...

Så koselig! Det gjør nok det :)
Gleder meg :D
Klem

Anonym sa...

Hei Tuva.
Alt bra her. Men vi har litt spesielle juleforberedelser i år..

Tuva S sa...

Så flott!
Ja, det skjønner jeg. Pynter dere til jul i det hele tatt i år?

Anonym sa...

Hei Tuva

Tenkte jeg skulle sende deg en liten hilsen før jul. Jeg har lest bloggen din gjennom høsten, og er mektig imponert over hvor flink og tilpassningsdyktig du er. Det virker som du har funnet deg til rette og trives godt. Nyt tiden. Du kommer til å huske året dit i Skottland for alltid, og du får nye venner for livet. Du er en skikkelig flott jente. Skal hilse så mye fra Anna, Oda og Guro også. Klem fra oss alle.

Anonym sa...

Nei, vi pynter ingen ting til jul i år. Kun reiseforberedelser og deltakelse på lutefisk- og smalehove-tilstelninger...

Tuva S sa...

Hei Tom
Tusen hjertelig takk!
Hils masse tilbake.