En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

mandag 22. desember 2008

Shopping

I dag dro jeg og Bettina til byen. Hun måtte spise med en gang, og da hun var ferdig måtte hun dra hjem fordi hun skulle til stallen igjen, så så ikke så mye til henne.
Jeg fikk kjøpt ferdig mine to siste julegaver til Tiki og naboen. I tillegg kjøpte jeg noen julegaver til meg selv(syntes ganske synd på meg selv, så det var trøsteshopping, som hjalp!!)
Kjøpte meg et søtt skjerf og en kjole! Pluss noen småting og to DVD'er.
Bare overse ullsokkene og rotet rundt.


Og i går klarte jeg det fantastiske! Skulle lage meg toast og kakao med vann fra vannkokeren, og i det jeg strekte meg over vannkokeren for å slå av toastjernets stikkontakt glemte jeg at jeg holdte på å koke vann, så jeg brente meg på dampen, noe som resulterte i dette:Et brannsår på 3 cm..

Resten av dagen skal jeg bruke til å spise kake som vertsmor har kjøpt og se filmer.

6 kommentarer:

heidi sa...

tnå, kjolen var kjempefin! trøsteshopping er jo alltid bra da :) (ikke for lommeboken tho)
god jul da tuva <3

Anonym sa...

Nydelig kjole tuva..
men du, er du ikke så mye med bettina lengre nå?? :P

Kisses, mona. <3

Tuva S sa...

Heidi:
Takk :D æ vet, lommeboka va itj så fornøyd nei (a)
Takk! Ha ei god jul du og! <3

Mona:
Takk!
Nei, e veldig lite t hu ja og snakke veldig lite me hu :)
<3<3

Anonym sa...

har hu fått sæ egne vænna som hu fær med da eller?=)
GOD JUL<3 juleaften no<3<3

Anonym sa...

den siste der va fra mæ, Mona(A):P

Tuva S sa...

Neeh, hu e en del i stallen da, men hu like visst itj folket der så godt :p Ska itj så my t før hu sett opp meninga om folk, sa hu. Men hu e for d meste i stallen.

God jul ja! Kos dæ masse :D <3<3