En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 21. desember 2008

Good bye

I dag drar "alle".
Mamma, pappa og Runar drar til Egypt og heldige Agnes drar hjem til Norge.
Men jeg skal ikke klage! Har hatt ei herlig helg, og det er jo jul pluss at jeg har fått gaver!!

Lørdagen var jeg i byen og handlet noen flere julegaver og sa ha det til Agnes. Senere på kvelden dro vi til Stuart hvor det var fest, noe som skulle bli den beste på lenge. Men så kom mora hjem klokken 10 og vi måtte plutselig dra.. Men kvelden var ikke ødelagt likevel. Meg, Jack, Sarah, Jen og Craig kjørte rundt i Craigs bil(de kan kjøre når de er 17 her). Vi kjørte blant annet innom Mc Donalds og kjøpte oss burger. Det var veldig morsomt! Tror vi satt i bilen i litt over en time før han kjørte alle hjem. Jeg ble med en tur hjemom til Jen, før jeg gikk hjem til meg selv og la meg.

I dag har jeg ingenting planlagt. En god del av vennene mine er på konsert, så tror nok det blir en avslapningsdag. Høres ut som vinden ute er ganske forferdelig og, så er ekstra godt å sitte inne da.
Ha en flott dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som du har det kjempetrivelig der tuva:D tenke jeg skulle kjøpe en julegave å send til deg, men var litt seint ute ifht posten, men du skal få en fin velkommen hjem pakke når den tid kommer :D

Skal sette meg ned her en dag nå å skrive et brev til deg, har vært så mye i det siste at jeg har ikke fått tid, men nå skal det bli :D

Snakkes, Mona <3<3

Anonym sa...

Pappa hilser fra Praha. Vi mellomlander her. Kairo neste. Ja, dette blir en litt annerledes, men jul for oss alle..

Tuva S sa...

Mona: Joda, har d veldi bra :D
aaw, glede mæ!

Pappa:
Når er dere i Kairo da?
God tur videre!