En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

torsdag 18. desember 2008

Jul

I dag er det nøyaktig en uke til jeg skal åpne gavene osv, i og med at vi gjør det den 25. Gleder meg veldig nå!
Fikk enda flere overaskelser i posten i går:
Julekort fra Hilde, Øystein, Maia og Iver og en liten gave hvor det sto "Åpnes når du lengter hjem"Norske julekaker fra mamma og pappa og GLØGG!!Masse gaver fra mamma, pappa, Runar og Marte, Are og Trym!

Tusen takk til dere alle!! Dere har gjort jula mi en god del hakk bedre.
Og for å stoppe bekymringer; jeg har gitt de til vertsmor så jeg ikke kommer til å lurkike før juleaften!

I dag hadde jeg en ganske så bra dag på skolen. Startet med fysikk hvor vi så Biefilmen, som jeg anbefaler!! Utrolig morsom film. Jeg syntes veldig synd på biene og da.. På slutten fikk vi en godteribit hver.
I matten måtte vi selvfølgelig jobbe.. Men på slutten fikk vi sjokolade!
Også hadde jeg PSE, som er nesten som klassenstime. Et fag som egentlig ikke er noe fag, bare noe du må ha. Der så vi film igjen, I'm dancing inside, som handlet om to gutter med CP tror jeg det var, som startet å leve livet sitt som "vanlige" folk, den var også veldig morsom!
Men jeg fikk ikke sett slutten på noen av de..

I morgen har vi halv dag på skolen og tiden går vel med til julesanger og juleforberedelser. Skal bli veldig godt med ferie nå!
Kjenner jeg er veldig misunnelig på Agnes som skal hjem og. Hadde vært godt å dratt hjem! Men jeg skal komme meg gjennom denne måneden, så går det fort til jeg er hjemme.

Håper fortsatt alt står bra til!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at det kom før jul.
God jul! Kos deg masse og tenk på hvor hyggelig det blir neste år!!

Stor klem

Anonym sa...

Hei, julehelsinga frå Jølster blir på denne måten. Vi ønskjer deg ei fin jul med mange nye opplevingar og erfaringar! Det blir heilt sikkert hyggeleg. Arne hadde møtt Solveig Berg ein dag, og skulle helse til Tuva frå ho.

Juleklem frå Laila og Arne

Tuva S sa...

Hilde:
Takk! Ja, gleder meg til å feire jul hjemme nå. Har virkelig fått meg til å forstå at jula handler om familie..
Klem

Tante Laila og Onkel Arne:
Hei! Tusen takk! Ha ei fin jul dere også.
Det var koselig.
Juleklem fra Tuva