En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

fredag 26. desember 2008

Boxing Day

I dag da jeg våknet følte jeg meg ikke særlig bedre, smertene hadde flyttet seg fra brystet og opp til halsen, hodet dunket og nesa rann. Jeg tvingte i meg en frokost og ble med vertsfar og vertsmor ut i noen butikker med tanke på at litt frisk luft kanskje ville hjelpe. Følte meg ikke så mye bedre av det akkurat. Da jeg kom hjem ordnet jeg meg en varm drikke med sånn pulver i som skal hjelpe, og så la jeg meg for å sove. Da jeg våknet følte jeg meg mye bedre!
Så nå kjeder jeg meg egentlig litt, helt til jeg kom over dette:

Send your own ElfYourself eCards


Det der har fått meg til å flire så mye! Du kan prøve det selv på www.elfyourself.com !
De heldige, søte som er med i min video er Ingvild og Vilde.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Jeg gleder meg veldig til neste jul jeg ogsaa. Haaper brannsaaret er bedre og du var jo heldigvis blitt bedre av influensaen. Fint at du har klart aa le litt igjen. Vi snakkes i morgen.

Tuva S sa...

Hei mamma!
Neste jul bør alle høre på mine kommandoer, ja. Og hvis noen er syk skal vi bare UTSETTE juleaften til personen er frisk igjen.
Alt er bedre! Tusen takk :)
Snakkes.