En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

mandag 29. desember 2008

Another Christmas Day

I dag fikk jeg min siste julegave fra Norge, så da er nok jula ferdig for meg og.
Pakken inneholdt:
Et armbånd Ingvild har laget selv. Pluss en blå singlett fra hun, som er under t-skjorta på det siste bildet.
En stor, herlig pakke SMASH!
En skikkelig kul t-skjorte fra Eirun og Erlend!
Og også et gavekort på Gina Tricot fra Tante, Per Morten, Onkel Ola og Tante Grete i Oslo!
En perfekt gave, som var verdt ventinga!

I dag skulle vi jo egentlig på shopping, men det ble avlyst. Tror kanskje jeg skal ta meg en tur likevel! Er jo masse salg nå.

Og i dag har også en stykk heldig bror bursdag!!Gratulerer med dagen!

Nå har jeg bestemt meg for å dra en tur inn til byen likevel, så vi får se om jeg kommer hjem med noe spennende!

Ingen kommentarer: