En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

onsdag 29. oktober 2008

you don't really know what you got till it's gone

Ja, det er sant! Ikke at Norge og alt norskt er borte fra meg for alltid, men..
Jeg savner melkesjokolade, bremykt, skikkelig grovbrød, stratos, syltetøyet i brunost, Tine melk, bollepakkene vi pleide å lage med melkesjokolade inni, 24, fajitas som vi pleide å lage den, undertekst på tv og kino, gå i ullsokker på skolen, Rett i koppen, Tine kremtopp, de svarte boksene + naan brød, Granåsen, banen, få flis i foten av gulvet hjemme, varme i gulvet, VAFLER..
jeg kunne sikkert ha holdt på i evighet.
Jeg fortalte dette til mamma og hun sa "spiste du mye melkesjokolade da du var her da?", svaret mitt var "nei", jeg gjorde egentlig ikke det, men uansett så savner jeg det! Norge har blitt det store, jeg har aldri i mitt liv vært så glad i og satt så stor pris på Norge som nå! Snøen og solen som faktisk skinner en gang i blant savner jeg og! Det er veldig rart..
Men så er det jo mye jeg har her og som vi ikke har i Norge!
Uansett; nyt alt! Gleder meg til å bo i Norge igjen, selv om jeg trives her og.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor har du fått de bildene fra???

Anonym sa...

no kjæm t snart pakke t dæ :)
må bare kom mæ på posten å send den <3

Tuva S sa...

Bildan e fra google.

serr?? :O GLEDE MÆ!!!!!!!!

Anonym sa...

ja, vi har masse godt i Norge, Men du må også husk alle plussan med skottland. kos dæ masse tuva, lev live:D <3

Mona