En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

fredag 31. oktober 2008

Helg igjen!

Etter fire dager på skolen er det endelig helg, det skal bli godt!
Fikk tilbake enda en essay vi hadde skrevet om Othello i engelsken, jeg gikk opp fra 9 av 25 marks til 11 av 25 marks..
Ellers har jeg betalt første innbetaling for ballet vi skal ha i juni og for en tur til Benmore som jeg skal være med på i desember!

I kveld skal jeg ta turen over til Agnes!! Gleder meg!
Og i morgen skal jeg på en fest igjen. Er jo også Halloween i dag, så det er mange søte små monster utenfor.
I tillegg er det snart Guy Fox, 5. november, som er en stor feiring etter en mann (Guy Fox) som tente på parlamentet eller noe. Feiringen består derfor av bål og fyrverkeri. Og folk/unger har visst som vane her å fyre opp fyrverkeri fra hånda si og bare kaste de rundt! Så det er veldig mye drama og ulykker. Det ble også tatt opp i assembly i dag.

Ikke mye spennende som har skjedd ellers. Blir vel litt mer iløpet av helga!
Ha en fin helg.

Ingen kommentarer: