En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 2. november 2008

Weekends are a bit like rainbows; they look good from a distance but disappear when you get up close to them.

Helgene går fort, spesielt når man har det morsomt!
Fredag dro jeg som sagt over til Agnes, det var utrolig morsomt! Vi så Deja Vu, en veldig rar film, og spiste Chicken Curry Pizza. Jeg lo myye!
Lørdag dro jeg ut på fest med folk fra skolen. Denne helgen var det Stuart som ofret huset sitt.
Det er litt vanskelig å være med i en samtale når vi er ute, i og med at de snakker fort og det er mye bråk. Men Jose fra Equador var der og hadde samme problemet, så var godt å være to. Etter hvert på kvelden kom jeg litt bedre inn i det og jeg fikk snakket med folk jeg ikke har snakket så mye med før. Så det endte med å bli en veldig vellykket kveld!
Her er noen bilder som ble tatt(kameraet mitt gikk på rundgang):
Stuart og Jonny (går i R.E. klassen min)
Jonny og Chris (fra Irland)
Bhav
Mark (går i fysikklassen min) og Chris
Jen og Grigor (går i matteklassen min)
Bhav, Jose, Jen og meg
Grigor, Jen og meg.

Jen og resten å tur hjem
Søndag er som alle andre søndager. Jeg har gjort husarbeidet mitt og øvd litt til en matteprøve i morgen. Etter jeg har spist middag nå skal jeg ta turen over til Tone fra Danmark!
Ha en fin søndagskveld og uke!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeeeeeeeeeeei :D:D:D

Så gøy at du legg ut bilda da!(Y)
Æ e så glad for at du har det bra!:D<3

Savne dæ!<3<3 ;*

siilje