En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 11. oktober 2008

Litt av hvert igjen

Hei!
Lenge siden sist, men det er fortsatt ikke såå mye som skjer i ukedagene.
Skolen har vært grei uka her, ikke noe spesielt egentlig (neste uke blir værre, da har jeg to prøver..)
På mandagen hadde vi STS møte da! Vi var ni personer, fire fra Norge! Ellers var det en person fra Sveits, Italia, Equador, Mexico og Finland.
Møte var veldig koselig, og Fiona(områderepresentanten min) spurte meg om alt gikk bedre med meg og Bettina nå. Jeg sa det som det var at det var mye bedre.

I går var jeg og Karoline på kino og så The House Bunny! Den var morsom, og søt.
Fikk også høre en del sladder, og rykter. Og det går allerede litt rykter om at jeg er interessert i forskjellige gutter og at noen gutter er interessert i meg. Og så hadde hun snakket med ei som visste to ting som jeg mener må være umulig å vite!! Tydeligvis har rykter gått rundt fort.

OG! Jeg har fått tilbake svar på klagen min angående eksamenskarakter! Jeg fikk medhold!! Men siden jeg klagde på teknisk feil så kan de ikke bare gjøre karakteren min bedre, men jeg må ta opp igjen eksamen. Hvor herlig er ikke det etter å ha bodd et år i Storbritannia? Jeg er fornøyd!

I dag skulle vi egentlig se Skottland - Norge kampen.. meen David klarer ikke å få tak i billetter. Det som er så unødvendig er at han har snakket sååå mye om det og hvor bra billettene er!! Vi kunne også fått tak i billetter på andre måter. Jeg ville sånn på den kampen og!
Men blir shopping og Starbucks istedet, så jeg er jo fornøyd.

Avslutter med et bilde av noe som fikk meg til å hoppe rundt på kjøkkenet onsdagsmorgenen:I neste pakke fra hjem er grønnjakka mi(skikkelig vinterjakke), ullundertøy, ullsokker og votter! Jeg gleder meg sånn til den pakken!! Det er kaldt og vind her.

Håper alle dere som har høstferie har hatt en bra høstferie! Gjerne send meg en mail om høstferien din, alltid like koselig! Ha en fortsatt fin helg, så snakkes vi!
Forresten! I morgen har jeg vært her i 8 uker!! Det er 2 måneder det, altså er jeg hjemme igjen om 8 måneder!! Hvor fort kommer ikke det til å gå?? Sees snart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser at 2-tallet på rbk-trøya er opp ned og/elle speilvendt. Send blidet på e-post til meg så får vi ny trøye fra rbk.

Anonym sa...

hei! åå så heldig du e, fikk rosenborg skjorte:o

men bra at du ikke lar bettina behandle dæ som en klagesekk lol. dokker e vertssøstre!! håpe det går bedre me hu etterhvert uansett da, men du treng jo ikke å bekymre dæ så alt for my heller:-)
Så leng du har det bra! Haha.
Vi snakkes seiner <3