En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 5. oktober 2008

Dryslope

Det var litt vanskelig å forklare den slalåm-bakken, men jeg har jo ikke vært der heller. Men her kommer noen bilder jeg fant.

Dere vet ruter i kortstokken. Det er liksom mange slike rutere. I matteform.
Jeg skal ta masse bilder når jeg drar dit!

Også glemte jeg å fortelle:
Inger Karoline hadde med brunost fra Norge til Marbeth! Det var sååå godt å bare bruke ostehøvelen på en "ordentlig" ost!! For andre oster her er enten oppskjært eller to centimeter brede. Også hadde jeg syltetøy under! Rart hva man savner når man er borte fra det..

2 kommentarer:

Anonym sa...

å dryslope hørtes kult ut:D mn du, bare sånn btw; bruke det ikke å vær nå snø i skottland? : P kanskje litt teit, mn æ bare lure..(A) <3

Klem mona.

Tuva S sa...

hehe, æ syns d høres skummelt ut siden alle sir d e vanlig at du brekk tomlan dine xD
nei, snø e veldig sjeldent, hvertfall d at snøen legg sæ! E mer slafs(regn + snø) med vind.
nei, d e ikke teit, æ trodd jo sjøl dæm hadd maaasse snø her! :/