En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 5. oktober 2008

Helg

På torsdag kom Inger Karoline, norske jenta som bodde til min vertsfamilie i går!
Så på fredag var jeg med på kino med henne og noen andre jenter. Vi så How to Lose Friends & Alienate People, den var ikke såå bra. Du skjønte egentlig hva som kom til å skje.
Lørdag så kom Inger Karoline over hit fordi Kirsty skulle på jobb, og det var så godt å bare kunne snakke norsk for en dag! Og også fordi Karoline har jo vært i den familien her og gått gjennom akkurat det samme som jeg må gå gjennom.
På kvelden i går dro vi til Jen's birthday party!! Det var veldig kult! Jeg hadde det skikkelig gøy, og kan enkelt si at det var beste kvelden min her på de syv ukene jeg har vært her!! Møtte sååå mange nye mennesker, og hadde det veldig gøy.
Alle sa liksom at jeg hadde hengt med de "feile" personene på skolen, og ja, jeg vet jo det!(de som spiser i klasserommet osv), men håper jo det blir bedre nå.
Er fortsatt litt småforkjølet, men våknet faktisk ikke med helt tett nese i dag, så føler meg litt bedre.
Fikk bilde av pappa i ste av hytta MED masse snø! Savner vinter og snø faktisk..
Ha en flott høstferie hjemme!! Og hvis du ikke har høstferie så får du ha det flott likevel!
:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som en bra bursdagsfeiring!
Koslig at du fikk møtt nye folk.
Skjønner du savner snø, når man må ty til den der "bakken" ovenfor:-)

Tuva S sa...

ja, d va d :D
hehe, jaa d kan itj vær d samme. vet ikke om æ tørs å prøv den en gang :p