En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 20. september 2008

Helg

I går ble David bestefar til ei lita jente!!
Det var såå godt at alt gikk bra, har vært mye dødsfall i familien der, og spesielt på jenter. Så han var utrooolig glad og hoppet rundt og ropte! Det var veldig gøy.

I går gjorde jeg ingenting.. Dette er en skikkelig kjedelig helg.. Har ingen planer! Og føles som om verden står stille.. Skal kanskje på kino senere i dag med Agnes da, håper det blir.
Er ikke så mye som har skjedd! Sitter egentlig bare og gleder meg til neste basketball trening!

Jeg er i den perioden hvor det begynner å gå opp for meg at jeg skal være her i 10 måneder! Er litt tungt, men det går.
Og jeg føler også jeg sitter og skriver til meg selv her, koselig med kommentarer!

Ha en fin helg!

5 kommentarer:

Vilde sa...

Hei Tuva! Oi, gratulerer til David! Han er sikkert veldig glad:)
Kjipt med en kjedelig helg, men du kan jo sende mld til noen og høre hva de gjør? Blir ikke mer moro enn man lager selv! haha:-D

Det har også gått opp for meg at jeg skal være her i 10 måneder, men jeg gleder meg bare jeg:-D Det vil du også etterhvert :)
Vi har jo gledet oss i hele år!!
Det går jo opp og ned...

Imorgen kan vi snakke på skype!! passer 6-7 for deg? din tid.

Snakkes, ha en fin helg du og :) <3

Anonym sa...

du skriv ikke t dæ sjøl , æ e innom vææær dag ! : D

Tuva S sa...

Ja, han va syyykt glad!
Helga ordna sæ :D Æ gikk over t ei venninne så d va kos ^^

D e bra! Æ glede mæ t å hør fra dæ ordentlig igjen!!!
Ja, 6 ska nå pass:D ska på kino da, vet ikke når d blir :O

ååå, d va godt å hør martin :D Takk :D

Are sa...

Gratulerer vertstante :-)

Tuva S sa...

hehe, takk :D