En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 13. september 2008

Fredag 12.9.08

Første dag i min første ferie her..
Jeg sto opp tidlig, gikk ned og der lå en pakke og ventet på meg!!
Jeg var så spent at jeg ikke turte å åpne den, så ventet litt.
Til slutt måtte jeg bare, og pakken inneholdt eeeeeeen:!! pluss litt annet kos.
Halv seks møtte jeg jentene, og vi dro til byen for å spise middag og se film for å si ha det til Emma som skal starte på universitetet!
Emma

Vi spiste en heerlig middag, og etter på var det tid for dessert. Fem av oss bestemte oss for å dele på en "sharing dessert"
Dette bilde er tatt 19:55(engelsk tid)Alle hev innpå og sloss om bitene, så 1959(fire minutt senere) så fatet slik ut:
På de bildene over hvor det er fire jenter, er (fra venstre) Caitlin(hun jeg skal starte på basketball med), Emma(hun som starter på universitetet), husker ikke og Dannielle.Fra venstre: Claires søster, Claire og Emma(det er to Emmaer).
Fra venstre: Lindsay og Rebecca(hun som kom å møtte meg første skoledag og som viste meg rundt over alt).
Caitlin og Emma
husker ikke og Danielle

Etter middagen var det kino! Vi så Pineapple Express! Den var utrolig morsom!! Men også litt voldelig, var mye skyting og blod og gørr, men jeg syns den var mer morsom. Hele filmen var vel egentlig bare tåpelig, så det var mange som ikke likte den i det hele tatt. Det er vel en film du liker eller ikke liker, men du må klare å se ironien i alt! Jeg syns den var genial!! Men mye blod og gørr og sprenging da. Bettina kom å så filmen med oss(hun var ikke med på middagen).

Så jeg har hatt en kjempe koselig dag i dag! Og jeg gleder meg masse til i morgen og.
Håper dere får en fin helg! God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Litt enklere middag/dessert på hytta. Vi ar besøk av Trym og Marte i dag lørdag.

Tuva S sa...

Det hørtes koselig ut! Dere får leke litt ekstra med Trym fra meg:)