En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

torsdag 11. september 2008

OL - fotball - mp3

Kom på en ting jeg har merket.. Det er jo OL på tven, og jeg husker første gangen jeg så det her og hvor rart det var at de ikke filmet de norske utøverne!! Hver gang jeg ser OL så kommer det opp Storbritanske flagg og utøvere.. Det er veldig rart. Det er også rart å se på noe på tven, også er det ikke norsk tekst der!

Snart er det Scotland - Norway!! David sa han prøvde å få tak i billeter! Men er litt usikker på om jeg egentlig tørs å gå med han.. Han blir veldig skummel bare han ser på fotball på tv! og jeg tørs ikke tenke på hva som skjer hvis Norge vinner engang, hehe. Men det blir veldig morsomt hvis jeg får dratt på den kampen!

Også er det min nye mp3-spiller! Jeg er superfornøyd!!(jeg har bare prøvd den ut i et kvarter enda da..) Men den anbefales.
Det er høytalere på den, så nå ligger den på bordet og spiller musikk. Høytalerene er faktisk veldig bra! Bettina var sjokkert over hvor bra de var. Så jeg føler jeg gjorde et godt kjøp.

Var litt vanskelig å ta bilde av den..



Nå har jeg laget meg en kopp kakao, og skal faktisk gjøre lekser. Prøver å tenke på at det bare er torsdag, og ikke ferie..
Edderkopp på veggen!! Vi snakkes!

4 kommentarer:

Anonym sa...

synd jeg ikke er der, sånn at jeg kunne tatt meg av edderkoppen! :p

Tuva S sa...

haha ja, jeg savnet deg akkurat der ja! :p

Are sa...

Gratulerer med ny MP3-spiller. Den er god den Creative-modellen der!!

Tuva S sa...

Takk! Det var godt å høre, er fortsatt veldig fornøyd med den!