En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

tirsdag 16. september 2008

Drøm - yearbook

Jeg hadde en litt spesiell drøm i natt! Men den var veeldig koselig!
Før jeg dro hit var jeg jo i bryllup til Jostein og Magnhild, i Norges minste by.
Drømmen min startet med at jeg var her i Skottland med Marbeth, men så skulle jeg plutselig hjem fra noe så jeg gikk veien hjem fra Bonnyrigg. Plutselig begynte ting å se litt annerledes ut! Alt lignet plutselig på veien opp fra der vi hadde middagen i bryllupt til der hvor motellet var. Så jeg svingte inn til høyre bak det handlesenteret og så motellet!
På trappa utenfor motellet sto Steinar(far til Jostein/onkel som egentlig ikke er onkel)! Jeg sprang bort til han og ga han en stooor klem, for jeg var såå glad for å se han igjen!! Han fulgte meg inn i motellet og inn der satt hele familien min å så på bilder som jeg hadde spurt om mamma og pappa kunne sende til meg, de satt liksom å så på hvilke de skulle sende! Og de var skikkelig nøye, forstørret bildene for å se de bedre, de brukte forstørrelsesglass og de dobbeltsjekket alt! Det var en utrolig koselig drøm.

Også er det yearbook. Vi fikk utlevert et ark i dag "Yearbook profile", hvor vi må fylle inn forskjellige ting. Tenkte dere kunne hjelpe meg litt??
Name:(sier seg kanskje selv..)
Nickname:
Tagline:(noe man ofte sier)
A song that describes me:
What superpower would I have:
My best memory of high school:
I love:
Words of Wisdom:

Noen er kanskje litt vanskelig for dere å hjelpe meg med, men dere kan jo komme med forslag!
På 'Words of Wisdom' har jeg litt lyst til å skrive 'æ veit itj æ', men vet ikke om de har bokstaven 'æ' eller om jeg kan hjelpe de med å finne den.. Det hadde vært kult. Risikerer at det blir 'e veit itj e' ,hehe.

Ellers har David snakket ordentlig med Bettina og de hadde visst sannhetenstime. Alt som lå bak henne og mat og mor osv har kommet opp, og hun sa hun følte seg bedre. Hun ble klar over problem hun har og da er det lettere å ordne opp. Vi får bare håpe for hennes del at alt ordner seg!Et lite bilde av første hjemmeleksa jeg leverte og fikk tilbake i fysikk.. Rød er værst, så oransje og så kommer grønn. Men det er en forbedring, fordi temaet jeg fikk rødt på kom før det jeg fikk oransje på! Grønn er visst B eller A på eksamen.
Men jeg har jo snakket med læreren og kommentaren sier at vi skal jobbe mere med det, så jeg får bare håpe jeg skjønner litt mer! Får jo veldig god hjelp hjemmefra!
Nå skal jeg ta min dessert også hoppe i seng og sove alene! God natt!

3 kommentarer:

Marte sa...

Det hørtes ut som en koselig drøm. Men at du har litt hjemlengsel og. Håper det blir bedre for Bettina også, etter at hun fikk tatt en prat med David.

Are sa...

Kjempekoselig drøm.
Nesten som Marte og meg når vi ser etter bilder til bloggen til Trym.

Du kan forresten få fram de norske tegnen ved å hold inn ALT og trykk en firesifra kode:
Stor Æ e ALT+0198
Liten æ e ALT+0230

Tuva S sa...

Ja, drømmen var kjempe koselig! Kjenner jeg begynner å merke at ferien er over og at jeg skal være her i ti måneder ja..
Jeg håper også hun får det bedre, tror ting blir bedre for meg nå hvertfall!

Hehe :D Dere kan gjerne sende meg noen bilder på mail og altså :D
åja, okei! Det er kult! Tusen takk :D