En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

torsdag 25. september 2008

Byen

Byen i går var utrolig kult! Hadde ikke med kameraet mitt da, så vi skal gå samme turen i morgen så jeg får tatt bilder spesielt til dere! Jeg har fått et helt annet syn på Edinburgh, og byen består ikke bare av Princes Street lengre. Det var veldig morsomt! Og på søndag skal vi gå opp til slottet!!

Hvis dere vil hjelpe meg med arket til yearbook har dere siste sjanse nå, må levere det i morgen.. Ingen som har noen morsomme kommentarer jeg kan slenge på?

I dag åpner Top Shop ny butikk i byen!! Åpnet i dag klokken 12! Der gamle Top Shop er skal Primark komme!!!!!!!!!!!!!! Dere aaaaaner ikke hvor bra det kommer til å bli!!!!
Jeg anbefaler alle å ta seg en shopping helg til Edinburgh og Glasgow.
Så jeg skal ordne meg og dra til byen nå for å se på nye Top Shop, PRØVE å ikke bruke penger der og kjøpe meg andre småting jeg trenger.

Ha en fortsatt fin torsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som det må avlegges et besøk i Edinburgh og Glasgow med tiden! Men er Top Shop for gutter også? Du må legge ut bilder av kjøpene dine da:)

Tuva S sa...

Ja, d e absolutt verdt d assa! Hvis du e ut etter shopping da.
Ja, Top Shop har Top Man! som e for menn :D
Okey, æ kan prøv. kjøpt ikke nå spennende i går da.. men kan vis dokk nå av d æ kjøpt i glasgow :D