En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

fredag 26. september 2008

Den her er til deg, Ingvild!

Hehe, her kommer et meningsløst innlegg etter ønske.
For det første, jeg snakket med Ingvild i går!! På skype. Det var veeeldig koselig! Så godt og bare kunne snakke om alt mulig med noen som virkelig kjenner deg!

I dag var jeg på skolen, skjedde ikke så mye egentlig. Fikk tilbake prøven i religionsfaget, 28 av 40 marks! Læreren sa til meg det var kjempe bra, så jeg er fornøyd. Men tror han mente mer "åå det var kjempe bra, du er jo norsk og snakker ikke engelsk, fliiink jente" hehe. Prøven var ikke så viktig da, var for å se om vi skulle være i 'higher' eller 'intermediate 2'. Grensa var ca 25. Er litt andre ting som teller også, blant annet en hjemmelekse til tirsdag som jeg ikke skjønner noe av! Men egentlig vil jeg være i 'intermediate 2'(lettere enn 'higher') så er ikke sååå viktig for meg.

I dag skal jeg bare spise min middag og så dra ned til byen med kameraet mitt og nyyyte en savnet helg!

Ha en fin helg der hjemme :)

Ingen kommentarer: