En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

torsdag 14. august 2008

Torsdag 14. august 2008

Mandag passet jeg tantebarnet mitt for siste gang og Ingvild og Vilde kom for å hjelpe meg, samtidig som vi laget to Oreokaker! Ingvild skulle ligge over til tirsdag, så vi dro ut på Capri, en liten restaurant vi har fått her på lille Flatåsen, og spiste deilig mat på mandag.









mitt søte, søte søskenbarn


På tirsdag hadde vi avskjedsmiddag. 32 venner og familie kom, vi spiste middag og kake. Blant annet Oreokaken som jeg, Ingvild og Vilde hadde laget! Jeg fikk også overraskelses besøk fra Oslo, som var utrolig koslig! I tillegg kom mine to bestevenninner fra hytta hit! De ligger over til i dag, så skal vi sammen dra til hytta.

Onsdagen ble brukt til å gå på Capri sammen med Sigrid, Eirin, Silje, Mona og Vilde. Det var veldig gøy! Jeg fikk meg ei nattbukse fra Vilde og Mona som jeg hadde ønsket meg, i og med at jeg skal dele rom et år med Bettina fra Sveits, også fikk jeg et par øredobber!









Kanskje jeg har glemt å skrive det "nye" om Bettina! Jeg snakket med henne på msn her en dag, hun er veldig snill! Hun har gluten allergi og kan ikke spise brød osv, men hun kan spise pai, erter og ris sa hun. Hun er 15 år, men blir 16 i desember, moren er sykesøster mens faren er doktor og de har legekontoret hjemme i huset, alstå har de et veldig stort hus. Og hun liker shopping og har masse klær!

Fortsettelsen på onsdagskvelden: på Capri fikk vi vite at ei jente fra ungdomsskolen hadde en liten fest, så vi bestemte oss for å dra dit. Jeg hadde det bra, og tenkte ikke mye på reisen, helt til Vilde skulle dra og jeg måtte si ha det til henne.. Jeg kan love dere det var kjipt.. Men vi skal jo snakkes snart, så jeg får bare tenke på det!
Alt i alt så ble det en perfekt avslutning for meg med vennene mine før jeg drar!










Nå er det torsdag, jeg skulle egentlig stå opp veldig tidlig, men det ble bare litt tidlig.. Alt må være pakket ferdig og klart i dag før jeg drar i dag i 2, 3 tiden, så nå må jeg nesten bare forte meg!

1 kommentar:

heidi sa...

hei, linker deg jeg tuva! så jeg husker å lese bloggen din mens du er i Scotland :)