En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 16. august 2008

Lørdag 16. august 2008

Avreisedato: søndag 17. august 2008, altså i morgen!
I dag skal jeg pakke om kofferten, være med Sigrid, Eirin og Ingvild og kanskje noen flere i slekta, håper jeg, også skal vi i 50-års dag til min onkel.
Senest klokken 2300 må vi kjøre mot Gardermoen for å komme dit før 0430. Jeg er spent nå!! Kofferten min veier garantert over 20 kg, så jeg har med en del penger.
Men nå er det frokost her på hytta, så jeg må stikke. Min siste frokost i Norge på ei god stund.
I natt var jo forresten min siste natt i ei seng i Norge på ei god stund, neste natt blir i en bil..
Det går fort nå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snufs snufs:'( Du kjæms te å få d så bra!:D Glede mæ te å hør alt som e me Skottland vennen!<3<3