En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 16. august 2008

14 timer og 18 minutter

Japp, 14 timer og 18 minutter til flyet mitt går, eller skal gå da...
Nå har jeg pakket inn og ut av kofferten to ganger igjen, fylt opp to nye, store bæreposer med klær jeg ikke skal ha med, og puttet det nye jeg skal ha med ned i kofferten. Så nå er egentlig alt klart til vi skal kjøre! Minus det jeg kommer på i siste liten.
Are, samboeren til søstra mi, stilte meg et ganske bra spørsmål tidligere i dag mens jeg stresset som værst; "Har du med deg passet ditt da, Tuva?". Jeg fikk ikke fram et ord.. Selvfølgelig har jeg ikke med passet mitt!!
Det er da det er godt å ha en bror som bestemmer seg for å komme på hytta på lørdag.
Jeg ringte han halv ett og sa han måtte stå opp, dra til Flatåsen og hente passet mitt. Så da får jeg bare håpe han har funnet det OG rukket toget.

1 kommentar:

Dahlski sa...

Hahahahahahahaha xD Litt stressa?:P <3<3