En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

onsdag 6. august 2008

Hm..

Det er en uke og en dag til jeg forlater huset mitt og Trondheim by for siste gang før jeg drar til Skottland. Jeg har fått tak i koffert, men aaaner ikke hva jeg skal pakke. Jeg kan jo ikke bare pakke alt, som var min plan, for noe må jeg jo ha på meg den siste uka før jeg drar og?
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal gjøre det.. Noen tips?

Nå har jeg fått alt av papirer som jeg skal ha. Den reiseinformasjonen kom i går. Sto ikke mye der, det sto hvor jeg skulle møte opp på Gardermoen også var det et kart over Gardermoen flyplass og flyplassen i Paris, hvor jeg skal mellomlande(mest sannsynlig alene..). Ellers så var det med forsikringskort og litt info om forsikring.

I tillegg har jeg fått svart på brevet til vertsmora mi som kom før sommeren.. Brevet ble sendt sist lørdag og er vel framme nå.
Det er helt uvirkelig at jeg skal dra. Fy søren, som jeg kommer til å savne folk!!! Og huset mitt, og familien! Pluss mitt kjæreste tantebarn, som sikkert ikke husker meg når jeg kommer hjem..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Æ kjæm t å savn dæ mer !
Et år uten bestesøskenbarn :o
<3

Veronika Haaland sa...

heisann:)
Fin blogg du hadde!
Legger deg til på min blogg jeg. hyggelig å lese om hvordan folk har d:)
Lykke til iallefall!