En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

onsdag 27. august 2008

Områderepresentant

Nå har områderepresentanten vært her! Hun kom litt før hun skulle, så jeg og Bettina var akkurat ferdig med å lage middagen vår da hun kom. Hun virket veldig koslig, og det er jo bra!
Men hun virket også veldig stresset! Var her i et kvarter før hun sprang ut igjen.
Marbeth sa at hun kom til å snakke med oss en og en, men det gjorde hun ikke. Hun så vel på oss at vi hadde det veldig bra! Og hun og mannen(han var også med! Han er visst sjåføren hennes) har kjent Marbeth og Davie leeenge, så de vet at de ringer hvis det skulle være noe.
Møtet jeg snakket om blir ikke før i oktober, siden en gutt fra Brazil ikke kommer før i slutten av september og han skal også være med på møtet.
Ekskursjonen blir i februar en gang. Får mer info på møtet!

Nå skal vi lufte Tiki, så vil Bettina legge seg siden hun er så trøtt..
Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre da, lese boka i engelsken kanskje! Læreren ga meg Ut å stjele hester, oversatt til engelsk, fordi han ikke likte hva boka P.S. I love you(som var boka jeg egentlig hadde tenkt å lese) ga han... Engelsken her er gangske spennende egentlig(faget engelsk). Vi holder på med William Shakespeare og stykket Othello i timene. Læreren er en veldig bra lærer og! Så er det noe du lurer på om Akt 1 Scene 1, 2 og 3 fra Othello er det bare å spørre!! Skjønner egentlig ikke helt hva jeg skal med akkurat den kunskapen, men. Synes det er ganske spennende å få vite hva som ligger bak alt som blir sagt, så jeg overlever!

Ha en fortsatt fin dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

å, derre P.S I love you. e ikke det en film da?? trur det va den æ så en gang. Orka ikke skje den færdig en gang for den va så dårlig!! heahea(A)
Klem mona :-*

Anonym sa...

tøft med Shakespeare da!

Anonym sa...

Så morsomt å lese om dagene dine :)

Har les PS!i love you, likte den veldig godt. Mange sier filmen er annerledes, så den har jeg ikke turt å sett enda ;)

*klem*

Fred sa...

Så kjekt å ha om WS og sånne ting!!

Tuva S sa...

Hei mona! :D Jo, det er en bok og en film :D

Ja, shakespeare e jo greit, men hva trenger jeg det til senere i livet? :p
Men jeg synes det er morsomme timer da, så det går helt fint å ha det :D

Takk, Magnhild Katinka!
Ja, filmen skal visst være ganske annerledes. Handlinga er visst flyttet til et nytt sted og. Men jeg har tenkt å se filmen da, siden jeg har fått lånt med meg den og!